Chceme-li zjistit, které pivo zákazníkům opravdu chutná, máme jedinou možnost, a to uspořádat amatérskou degustaci anonymních vzorků piva. Jakýkoliv jiný marketingový průzkum je zcela znehodnocen předsudky, které vyvolává především reklama a tradice. Několik takových akcí jsme již uspořádali. Účastníci nejprve vyplnili anketu, kde uvedli jestli preferují konkrétní značku piva, co si myslí o jakosti jednotlivých soutěžících značek piva a jak často je pijí. Následovalo hodnocení postupně předkládaných očíslovaných vzorků (malých čepovaných piv) v jednotlivých ukazatelích (vůně, pěna, chuť, říz a hořkost). Nejdůležitější bylo přidělení celkového hodnocení 0 až 3 body (špatné, průměrné, dobré a velmi dobré). Pro srozumitelnost výsledků je důležité, aby mezi hodnocenými vzorky bylo jedno pivo všeobecně známé, s jehož hodnocením mohou být ostatní  porovnávány. Jako kontrolní vzorek, jehož bodový zisk představuje 100%, sloužil ve všech případech Gambrinus. Pro zvýšení  zájmu o takovouto akci se současně soutěžilo v poznáváni jednotlivých piv o soudek vítězného piva a další ceny.

 

Degustace č. 7 - 16.6.2007


Degustace č. 6 - 13.5.2006


Degustace č. 5 - 6.11.2004


Degustace č. 4 - 17.5.2003


Degustace č. 3 - 1.6.2002


Degustace č. 2 - 6.1.2001


Degustace č. 1 - 4.11.2000


 

 

 Programming jmach.net

Design mrkni.com